Omschrijving

de Blauwe Hond heeft zeer veel activiteiten ...
één van de motto's daarbij is 'goed gereedschap is de helft van het werk'

Daarom werd ons verkoopsgamma opgedeeld in verschillende winkels onder het dak van een grote ruimte.
Men spreekt in het vakjargon van 'shops in de shop'.

Voor het op punt zetten van elke shop heeft de shop verantwoordelijke begeleiding nodig wat betreft de presentatie.
Een goede presentatie stimuleert immers de verkoop.
Deze presentatie wordt besproken met de fabrikant c.q. de vertegenwoordiger ervan, de shop verantwoordelijke en en jij als  technische creatieveling.
jij bent nauw betrokken en bespreekt dit. Je lanceert voorstellen naar onze jonge bedrijfsleiders, Alexander en Philip, en werkt verder uit.

Op regelmatige basis worden zo shops & productgamma's terug opgefrist. De verkoop blijft zo zeer levendig en het aanbod actueel.
De taken van de 'technische creatieveling' zijn veelzijdig en zeker niet eentonig.

Je bent commercieel ingesteld, houdt van verandering en voor jouw is geen idee gek genoeg ....